Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Göteborg

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Av |2020-01-08T15:57:05+01:0011 oktober, 2019||0 kommentarer

Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Sundsvall

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Av |2019-10-08T09:59:43+02:008 oktober, 2019||0 kommentarer

Hur du praktiskt använder AI för att förbättra din marknadsföring och försäljning – Stockholm

Det rings mängder av samtal varje dag, in till kundservice och ut vid telefonförsäljning, och du mäter förmodligen en hel del redan där. Antalet, längden, samtal per medarbetare och så vidare. Men följer du upp själva innehållet och det kunderna och medarbetarna pratar om? Vi vet ju att samtal med kunder innehåller värdefull affärsinformation värt sin vikt i guld!

Av |2019-09-10T22:18:52+02:0010 september, 2019||0 kommentarer

Gamgi i Almedalen, supporting heroes!

#almedalen - nu börjar det närma sig! Förra året hängde vi med vännerna på Brilliant Future med stor behållning. Så stor att vi tar oss över till öjn i år igen och förmedlar den digitala folkmunnens röst. Så finns du på plats innanför murarna, kom gärna förbi den 3/7 och ta del av Brilliants seminarier [...]

Av |2019-06-25T17:11:50+02:0025 juni, 2019|Spaning, Träffa Gamgi|Kommentarer inaktiverade för Gamgi i Almedalen, supporting heroes!

Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Malmö

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Av |2019-09-24T11:07:44+02:0011 juni, 2019||0 kommentarer

Värdefulla affärsinsikter med AI analys av kundsamtal – Stockholm

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Av |2019-09-12T17:25:02+02:0011 juni, 2019||0 kommentarer

Almedalen, det är dags!

#almedalen - nu börjar det närma sig! Första veckan i juli samlas tusentals nyfikna experter i Visbys hjärta. De utbyter kunskaper, funderingar, visitkort och löften om en bättre framtid. Där ska vi naturligtvis också vara - in i matchen! Inbjudna av Brilliant Future kommer vi att delta i en späckad dag (5 juli) om framtidens [...]

Av |2018-06-20T10:28:57+02:0020 juni, 2018|Spaning|Kommentarer inaktiverade för Almedalen, det är dags!