Learning Experience Deluxe med Minerva

Träffa oss på Gamgi när Minervagroup arrangerar eventet "Learning Experience Deluxe". Vi kommer under två timmar köra rakt in i framtidens lärande organisation och möter den öga mot öga – på riktigt! Och du åker med. Vi bjuder på insikter och dramatiserar framtidens utmaningar och möjligheter för lärande organisationer, och vi lovar att det blir en [...]

Free

Gamgi på 100-wattaren

Allt om 2017 års stora prisfest kommer du att kunna läsa om så småningom. Att det blir den 14 november i Stockholm är spikat – så notera datum och tid för att inte missa årets ljusaste fest!

Lyssna på oss på Kontakta dagen 2019

Munchenbryggeriet Torkel Knutssonsgatan 2, Stockholm, Sverige

Alla samtal i kundservice och telemarketing går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all tillgänglig kunddata.

3400SEK

Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Sundsvall

Sundsvall , Sverige

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Free

Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Göteborg

Kungsgatan 18, Göteborg Kungsgatan 18, Göteborg, Sverige

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Free

Kontakta Webinar : Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi och Loxysoft tillsammans med Bonnier hur det går till, [...]

Free