Learning Experience Deluxe med Minerva
Träffa oss på Gamgi när Minervagroup arrangerar eventet "Learning Experience Deluxe". Vi kommer under två timmar köra rakt in i framtidens lärande organisation och möter den öga mot öga – på riktigt! Och du åker med. Vi bjuder på insikter och dramatiserar framtidens utmaningar och möjligheter för lärande organisationer, och vi lovar att det blir en [...]
Gamgi på 100-wattaren
Allt om 2017 års stora prisfest kommer du att kunna läsa om så småningom. Att det blir den 14 november i Stockholm är spikat – så notera datum och tid för att inte missa årets ljusaste fest!
Lyssna på oss på Kontakta dagen 2019
Munchenbryggeriet Torkel Knutssonsgatan 2, Stockholm, SverigeAlla samtal i kundservice och telemarketing går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all tillgänglig kunddata.
Hur du praktiskt använder AI för att förbättra din marknadsföring och försäljning – Stockholm
Swedma Klara Östra Kyrkogata 2 B, Stockholm, SverigeDet rings mängder av samtal varje dag, in till kundservice och ut vid telefonförsäljning, och du mäter förmodligen en hel del redan där. Antalet, längden, samtal per medarbetare och så vidare. Men följer du upp själva innehållet och det kunderna och medarbetarna pratar om? Vi vet ju att samtal med kunder innehåller värdefull affärsinformation värt sin vikt i guld!
Värdefulla affärsinsikter med AI analys av kundsamtal – Stockholm
Scandic Hotell Klara Slöjdgatan 6, Stockholm, SverigeAlla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!
Gamgi og Loxysoft om Voice Analytics – Trondheim
Trondheim , NorgeUnder de siste årene har Gamgi etablerat seg som den fremste partneren i Norden på AI-basert analyse av lyd og tekst. Med stor forståelse for dine forretningsbehov kompletterer Gamgi ditt beslutningsgrunnlag og gir innsikt om dine kunder, medarbeidere.
Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Malmö
Media Evolution City Stora Varvsgatan 6A, Malmö, SverigeAlla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!
Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Sundsvall
Sundsvall , SverigeAlla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!
Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Göteborg
Kungsgatan 18, Göteborg Kungsgatan 18, Göteborg, SverigeAlla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!
Kontakta Webinar : Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI
Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi och Loxysoft tillsammans med Bonnier hur det går till, [...]