Laddar Evenemang
Detta evenemang har redan ägt rum.

Ett perfekt tillfälle att få insyn i värdefulla affärsinsikter med Artificiell Intelligens, AI. Bonnier Magazines & Brands Interim Manager inom Telesales/Customer Experience/Lead Data Scientist berättar om vad AI gör och kommer att göra för försäljning och kundservice framöver. Bonnier visar vilken data som finns på denna nya arena och hur alla samtal i kundservice och telefonförsäljning transkriberas till text och därefter analys med hjälp av en välutbildad AI i botten. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur alla former av samtal – i telefon, chatt och sociala medier. Med verkliga data visar Bonnier tillsammans med Gamgi hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit.

Det rings mängder av samtal varje dag, in till kundservice och ut vid telefonförsäljning, och du mäter förmodligen en hel del redan där. Antalet, längden, samtal per medarbetare och så vidare. Men följer du upp själva innehållet och det kunderna och medarbetarna pratar om? Vi vet ju att samtal med kunder innehåller värdefull affärsinformation värt sin vikt i guld!

Bonnier News med Magazines & Brands och Gamgi visar och berättar hur vi skapat denna möjlighet tillsammans!

Kort om föreläsaren

Förläsare är Tony Mårshans – med många år inom Telesales och Kundservice kan han tryggt titulera sig som senior i branschen. De senaste sju åren inom Bonnierkoncernen och flera tyngre projekt som best case med sig, kommer han nu att dela med sig av vad AI gör och kommer att göra för försäljning och kundservice framöver. Bonnier ligger redan i framkant i denna utveckling och har gått från tester till ett löpande operativt arbete som pågår.