Laddar Evenemang
Detta evenemang har redan ägt rum.

Gamgi sitter i panelen tillsammans med Loxysoft och SpareBank 1,.

Anmäl dig till webinar 2 den 25 november kl 09:00 HÄR
Webbinariet handlar om vilken teknik som har utvecklats under senare tid, när kundtjänstföretagens behov av effektiv och automatiserad drift har ökat. Ett exempel vi har arbetat med på Loxysoft är automatiserad kategorisering av samtal med röstanalys. När kunderna verkar mer avlägsna än tidigare och samtidigt har ett större behov av att komma i kontakt via telefon och digitala kanaler blir det desto viktigare att företag får god inblick i konversationerna som grund för fjärrcoaching och att man får en strukturerad rapport om vad kunderna faktiskt frågar om. Vi har löst detta med konversationsanalys i samarbete med AI-experterna på Gamgi. SpareBank 1 kundcenter har i år haft en pilot på lösningen och VD Rune Bertelsen kan berätta om resultatet av detta och lite om vägen framåt.