Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Sundsvall

Sundsvall , Sverige

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Free

Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Göteborg

Kungsgatan 18, Göteborg Kungsgatan 18, Göteborg, Sverige

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Free

Kontakta Webinar : Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi och Loxysoft tillsammans med Bonnier hur det går till, [...]

Free

Kontakta Webinar: Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI – Del 2

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkligt case visar ett mediebolag, Gamgi och Loxysoft hur det går till, vad [...]

Free

Gamgi på Loxysoft Webinar

Webinar

...Vi har löst detta med konversationsanalys i samarbete med AI-experterna på Gamgi. SpareBank 1 kundcenter har i år haft en pilot på lösningen och VD Rune Bertelsen kan berätta om resultatet av detta och lite om vägen framåt.

Gamgi på Connect22 Contact Center

Filadelfia Convention Center Rörstrandsgatan 5, Stockholm, Sverige

Connect utökar repertoaren med ett helt nytt event för er som jobbar med kundmötet: Connect22 Contact Center. Ta chansen att vara med på denna inspirerande heldag med fantastiska talare, bra nätverkande och en välfylld utställning. Delta den 30 november på plats på Filadelfia Convention Center i centrala Stockholm. Som deltagare får du också en digital dokumentation med alla presentationer.