Hur du praktiskt använder AI för att förbättra din marknadsföring och försäljning – Stockholm
Swedma Klara Östra Kyrkogata 2 B, Stockholm, SverigeDet rings mängder av samtal varje dag, in till kundservice och ut vid telefonförsäljning, och du mäter förmodligen en hel del redan där. Antalet, längden, samtal per medarbetare och så vidare. Men följer du upp själva innehållet och det kunderna och medarbetarna pratar om? Vi vet ju att samtal med kunder innehåller värdefull affärsinformation värt sin vikt i guld!
Värdefulla affärsinsikter med AI analys av kundsamtal – Stockholm
Scandic Hotell Klara Slöjdgatan 6, Stockholm, SverigeAlla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!
Gamgi og Loxysoft om Voice Analytics – Trondheim
Trondheim , NorgeUnder de siste årene har Gamgi etablerat seg som den fremste partneren i Norden på AI-basert analyse av lyd og tekst. Med stor forståelse for dine forretningsbehov kompletterer Gamgi ditt beslutningsgrunnlag og gir innsikt om dine kunder, medarbeidere.
Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Malmö
Media Evolution City Stora Varvsgatan 6A, Malmö, SverigeAlla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!
Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Sundsvall
Sundsvall , SverigeAlla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!
Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Göteborg
Kungsgatan 18, Göteborg Kungsgatan 18, Göteborg, SverigeAlla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!
Kontakta Webinar : Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI
Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi och Loxysoft tillsammans med Bonnier hur det går till, [...]
Kontakta Webinar: Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI – Del 2
Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkligt case visar ett mediebolag, Gamgi och Loxysoft hur det går till, vad [...]
Gamgi på Loxysoft Webinar
Webinar...Vi har löst detta med konversationsanalys i samarbete med AI-experterna på Gamgi. SpareBank 1 kundcenter har i år haft en pilot på lösningen och VD Rune Bertelsen kan berätta om resultatet av detta och lite om vägen framåt.
Gamgi på Connect22 Contact Center
Filadelfia Convention Center Rörstrandsgatan 5, Stockholm, SverigeConnect utökar repertoaren med ett helt nytt event för er som jobbar med kundmötet: Connect22 Contact Center. Ta chansen att vara med på denna inspirerande heldag med fantastiska talare, bra nätverkande och en välfylld utställning. Delta den 30 november på plats på Filadelfia Convention Center i centrala Stockholm. Som deltagare får du också en digital dokumentation med alla presentationer.