Callity® Analyst Interface är här
Stockholm, 12e juni, 2020
Gamgi introducerar nu Callity® Analyst Interface – en molnbaserad dröm för analytikern med allt du behöver för att förstå dina kundsamtal ännu bättre
Nu kan våra kunder se resultatet av alla samtal som analyseras, i Callity Analyst Interface. Följ nyckeltal som TScore, Share of Talk och Sentiment Direction och filtrera fram urval för alla dimensioner som du behöver följa: tidpunkt på dagen, agent/rådgivare, team, säljbolag, kampanj etc.
Med Callity’s kraftfulla sökfunktion hittar du direkt de samtal som är bäst eller mest problematiska, de som tar mest tid i anspråk och vad det är som diskuteras, eller de samtal som leder till flest ordrar och vad som just utmärker ”the perfect call”.
Ta snabbt fram urvalet, se alla metriker och till och med lyssna* direkt på de prestationer som sticker ut. Så bygger du upp din insiktsbank, baserat på objektiv data – innan du tar nästa steg.
Gamgi (Listen now AB) är ett bolag med fokus på att låta slutanvändare dra maximal nytta av den snabbt framväxande AI-teknologin. Genom att koppla sig mot Gamgis Analytics as a Service-plattform Callity® kan företag med ostrukturerat data få tillbaka key metrics och insikter i realtid för både djupanalyser, integration i sina befintliga kundgränssnitt eller genom att ta del av datat och arbeta vidare i Callity® Analyst Interface.
*Callity anonymiserar datat efter varje kunds krav och möter krav som ställs utifrån GDPR.