Nyhet: Automatisk kategorisering av kundservicesamtal

Varför ringer kunderna? Stockholm, 18e november, 2020 Med hjälp av [email protected] kan du nu i nära realtid få reda på varför kunderna ringer. Automatisk kategorisering av alla era samtal är här. Hos kundservice är det många gånger magkänslan som styr "varför kunderna ringer". I bästa fall kategoriserar agenten själv vilket ämne samtalet handlade om. [...]

Av |2020-11-24T21:03:06+01:0024 november, 2020|Callity®, Nyhet|0 kommentarer

Podd: ”Var kommer namnet Gamgi ifrån?”

Pär Wargh Wiklund är på besök hos podden "Marknadsförarens guide till verkligheten" och där pratas det om AI, hur Callity® stöttar kundservice och TM-byråer med samtalsanalys. Men även vilket värde kundservice skapar för både marknads och säljavdelningen. Och såklart svaret på frågan... "Var kommer namnet Gamgi ifrån?". Lyssna på "Marknadsförarens guide till verkligheten" här! [...]

Av |2020-11-24T21:04:24+01:0021 augusti, 2020|Träffa Gamgi|0 kommentarer

Hur blev ”Jag är inte intresserad!” en order?

"Jag är inte intresserad..." Hur kommer det sig att de kunder som i början av samtalet säger "Jag är inte intresserad!" ändå bestämmer sig för att köpa? Vilka agenter är det som lyckas bäst med argumentationen och vilka är de som pratar alldeles för mycket och missar kundens verkliga behov? Eller er kundservice? Tycker ni [...]

Av |2020-11-24T21:04:53+01:0021 juni, 2020|Callity®, Machine learning|0 kommentarer

Kontakta Webinar: Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI – Del 2

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkligt case visar ett mediebolag, Gamgi och Loxysoft hur det går till, vad [...]

Av |2020-06-16T09:44:39+02:0016 juni, 2020||0 kommentarer

Nyhet: Callity® Analyst Interface är här

Callity® Analyst Interface är här Stockholm, 12e juni, 2020 Gamgi introducerar nu Callity® Analyst Interface - en molnbaserad dröm för analytikern med allt du behöver för att förstå dina kundsamtal ännu bättre Nu kan våra kunder se resultatet av alla samtal som analyseras, i Callity Analyst Interface. Följ nyckeltal som TScore, Share of Talk och [...]

Av |2020-11-24T21:05:54+01:0015 juni, 2020|Callity®, Nyhet|0 kommentarer

Kontakta Webinar : Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi och Loxysoft tillsammans med Bonnier hur det går till, [...]

Av |2020-06-16T09:45:00+02:0027 maj, 2020||0 kommentarer

Nyhet: Norges bästa kundservice vill bli ännu bättre

SpareBank1 tar nästa steg med Gamgi Stockholm, 14e februari, 2020 På de norska kundservicedagarna 2020 valdes SpareBank1 till Norges bästa kundservice för kategori Bank, men bäst är inte gott nog för SpareBank1. Kundservice är hjärtat i alla kunddriva organisationer! En direkt och levande kommunikation med kunderna som berättar vad som fungerar och vad som [...]

Av |2020-11-24T21:07:21+01:0017 februari, 2020|Callity®, Nyhet, Samarbete|0 kommentarer

Värdefulla affärsinsikter med AI-analys av kundsamtal – Göteborg

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

Av |2020-01-08T15:57:05+01:006 februari, 2020||0 kommentarer

Nyhet: Brilliant och Gamgi växlar upp

Brilliant och Gamgi växlar upp! Stockholm, 18e december, 2019 För drygt 2,5 år sedan fick vi en rak fråga: Kan ni analysera ljud också? Fulla med självförtroende och med många år av analys av ostrukturerad textdata bakom oss var vi snabbt redo att ta oss an det mest fantastiska vi vet; det talade språket. [...]

Av |2020-11-24T21:09:23+01:0018 december, 2019|Callity®, Nyhet, Samarbete|0 kommentarer