I media: 5 praktiska tips från experten

Telekom hade nyligen en pratstund med Andreas om hur man kan lyckas med röstanalys i kontaktcenter. Med fem värdefulla tips från en expert på området belyser artikeln hur teknologiska framsteg och smart dataanvändning kan revolutionera kundinteraktioner. Bekanta dig med vår plattform Callity som redan har lockat stora kunder som Telenor och visar hur praktisk [...]

Av |2024-04-26T10:27:24+02:0026 april, 2024|Callity®, Kunder, Nyhet, Träffa Gamgi|0 kommentarer

Podd: AI, AI och åter AI. Och Gamgi pratar GDPR.

Pär Warg Wiklund kan återigen höras i en podd.  Denna gång programmet "Takt & Trend - Din guide till verkligheten". Dessutom medverkar även Gamgis vän Mari Nygander (Telenor), m fl. Innehåll: "I det episka och efterlängtade finalavsnittet om AI bjuder vi in dig till en djupdykning i framtidens mysterier tillsammans med våra tidigare gäster [...]

Av |2023-06-03T10:35:50+02:003 juni, 2023|Kunder, Nyhet, Träffa Gamgi|Kommentarer inaktiverade för Podd: AI, AI och åter AI. Och Gamgi pratar GDPR.

Podd: ”Hur AI möjliggör personligare upplevelser och samtidigt effektiviserar kundsupport.”

Vännerna på Telenor, och i detta fall Mari Nygander, berättar om hur AI möjliggör personligare upplevelser och samtidigt effektiviserar kundsupport i podden "Takt & Trend". Innehåll: "I det andra avsnittet av "Takt och Trend - din guide till verkligheten" fortsätter vi vår spännande resa i den artificiella intelligensens värld. Den här gången pratar vi [...]

Av |2023-06-03T10:31:29+02:0025 maj, 2023|Kunder, Nyhet|Kommentarer inaktiverade för Podd: ”Hur AI möjliggör personligare upplevelser och samtidigt effektiviserar kundsupport.”

Podd: ”Hur kundservice blir bättre med hjälp av samtalsanalys”

Pär Warg Wiklund är återigen på besök hos podden "Marknadsförarens guide till verkligheten".  Här pratas det om AI och hur Callity® stöttar kundservice med samtalsanalys. Lyssna på "Marknadsförarens guide till verkligheten" här!

Av |2023-05-17T16:30:05+02:0017 maj, 2023|Träffa Gamgi|Kommentarer inaktiverade för Podd: ”Hur kundservice blir bättre med hjälp av samtalsanalys”

Telenor Sverige väljer Gamgi som leverantör av samtalsanalys

Telenor väljer Gamgi som leverantör av samtalsanalys Stockholm, 1a mars, 2023 Telenor Sverige satsar på att ytterligare öka kundnöjdheten i kundservice - nu med hjälp av AI-baserad samtalsanalys från Gamgi. Samtalen till kundservice är förmodligen det viktigaste för alla organisationer: kundens sanna röst. En direkt och levande kommunikation med kunderna som berättar vad som fungerar och vad [...]

Av |2023-03-01T16:37:04+01:001 mars, 2023|Callity®, Nyhet, Samarbete|Kommentarer inaktiverade för Telenor Sverige väljer Gamgi som leverantör av samtalsanalys

Gamgi på Connect22 Contact Center

Connect utökar repertoaren med ett helt nytt event för er som jobbar med kundmötet: Connect22 Contact Center. Ta chansen att vara med på denna inspirerande heldag med fantastiska talare, bra nätverkande och en välfylld utställning. Delta den 30 november på plats på Filadelfia Convention Center i centrala Stockholm. Som deltagare får du också en digital dokumentation med alla presentationer.

Av |2022-10-05T16:02:16+02:003 oktober, 2022||0 kommentarer

Podd: ”Gamgi pratar samtalsanalys hos Kundserviceavisen i Norge”

Podd: "Gamgi pratar samtalsanalys hos Kundserviceavisen i Norge" Kundservice Avisen i Norge träffade Rune Bertelsen på Sparebank1 och pratade samtalsanalys i kundservice. Det ledde till att vi på Gamgi blev inbjudna till ett eget avsnitt. "I denne episoden får jeg besøk av Andreas Wiberg fra Gamgi, som leverer system for [...]

Av |2022-02-10T13:16:11+01:0031 januari, 2022|Callity®, I media, Nyhet|Kommentarer inaktiverade för Podd: ”Gamgi pratar samtalsanalys hos Kundserviceavisen i Norge”

Podd: ”Rune Bertelsen, direktör i Sparebank 1 Kundeservice, om deres erfarenheter av samtalsanalys med Gamgi”

Kundservice Avisen i Norge har pratat med administrerande direktör i Sparebank 1 Kundeservice, Rune Bertelsen, om deres erfarenheter efter att ha testat samtalsanalys än längre tid. Hva er tale- og tekstanalyse? – Vi bruker AI teknologi til å analysere dialogen mellom kundene og våre medarbeidere. Det gjør vi ved å ta opp alle samtalene, [...]

Av |2022-01-26T13:01:20+01:0012 januari, 2022|Callity®, I media, Nyhet|Kommentarer inaktiverade för Podd: ”Rune Bertelsen, direktör i Sparebank 1 Kundeservice, om deres erfarenheter av samtalsanalys med Gamgi”