I media: ”Telenor i nytt ai-samarbete – ska analysera kundsamtal” Visa större bild telekomidag.se/telenor-ai-analysera-kundsamtal/ Av Samwise|2023-03-08T08:57:21+01:006 mars, 2023|Callity®, I media, Samarbete|Kommentarer inaktiverade för I media: ”Telenor i nytt ai-samarbete – ska analysera kundsamtal” Dela i ditt flöde! FacebookXE-post Relaterade inlägg I media: 5 praktiska tips från experten Galleri Telenor Sverige väljer Gamgi som leverantör av samtalsanalys Galleri Podd: ”Gamgi pratar samtalsanalys hos Kundserviceavisen i Norge” Galleri Podd: ”Rune Bertelsen, direktör i Sparebank 1 Kundeservice, om deres erfarenheter av samtalsanalys med Gamgi” Galleri Nyhet: Callity bedömer bästa telefonsäljare för Guldkontakt Galleri Hur blev ”Jag är inte intresserad!” en order? Galleri