”Jag är inte intresserad…”
Hur kommer det sig att de kunder som i början av samtalet säger ”Jag är inte intresserad!” ändå bestämmer sig för att köpa? Vilka agenter är det som lyckas bäst med argumentationen och vilka är de som pratar alldeles för mycket och missar kundens verkliga behov?
Eller er kundservice? Tycker ni att det där med manuell kategorisering av inkommande samtal känns lite analogt, tidskrävande och till och med godtyckligt?
Callity AI gör era telefonsamtal till sökbar data
Att söka igenom tusentals samtal har egentligen aldrig varit en bra affär. Det tar helt enkelt för mycket tid och analysen blir subjektiv. Samtidigt är det som sägs i samtalen ert guld; The Voice of the Customer. Era kunders åsikter. Vad kan vara viktigare?
Här i ligger sanningen, i alla dessa timmar av samtal; frågorna, frustrationen, påståenden och säkerligen lovsången. Callity AI hjälper er att finna insikterna, strukturera dem och bedöma de helt objektivt när du helst önskar.
Med Callity AI kan du söka igenom 100 000-tals samtal och få svaren utan att fråga.
Callity:s sökfunktionen är kraftfull och hjälper er att finna de samtal som sticker ut. Välj att sök reda på samtal baserat på nyckelord på ”Samtalsnivå” (dvs om orden uttrycktes någon gång under samtalet) eller ”Meningsnivå” (dvs om nyckelorden sades i en och samma mening, t.ex ”problem bankid iPhone 7”, ”säg upp abonnemang”, ”vad kostar det?”).
Callity AI presenterar sedan de vanligaste förekommande orden i de utvalda samtalen och nu börjar bilden klarna. Nya insikter upp eller en magkänsla bekräftas. När som helst kan ni lyssna på ett samtal eller delar av det.
Möjligheten i Callity AI är detsamma för inkommande* såväl som utgående* samtal och vill ni hellre hämta hem all data till era egna system så är det Callity:s Api det ni är ute efter. Skicka samtalet Callity Api och få tillbaka analyserad data. Analys på kran om ni så vill.
Så vad kostar Callity?
– Callity har inga fasta avgifter eller licenskostnader istället är kostnaden per analyserad sekund. Större volymer, lägre priser. Det är billigare än du tror och troligen gör ni en stor besparing redan genom att låta Callity ersätta manuellt arbete. Men Callity är också en boost för intäkterna genom att ni hittar insikter som för er närmare ”the perfect call” – kanske svaret på varför kunden valde att köpa trots allt.
Hur kommer vi igång?
– Callity behöver tillgång till era samtalsfiler och dessa måste vara inspelade i stereo. Det är allt. Ni kan leverera dem direkt genom Callity:s API eller om ni är kund till någon av de plattformar som redan gjort den integrationen, t.ex Loxysoft, är ni igång inom någon dag. Har ni en annan leverantör så börja med att fråga om de hanterar samtalsinspelning i stereo.
Gamgi (Listen now AB) är ett bolag med fokus på att låta slutanvändare dra maximal nytta av den snabbt framväxande AI-teknologin. Genom att koppla sig mot Gamgis Analytics as a Service-plattform Callity® kan företag med ostrukturerat data få tillbaka key metrics och insikter i realtid för både djupanalyser, integration i sina befintliga kundgränssnitt eller genom att ta del av datat och arbeta vidare i Callity® Analyst Interface.
*Callity anonymiserar datat efter varje kunds krav och möter krav som ställs utifrån GDPR.